22. tammikuuta 2016

Minä jo luulin...

   Minä jo luulin, että mitä ne on? ihmetteli entinen tyttö, kun pomo toi nipun papereita työpöydälle.
   Samaa voi sanoa minusta, kun posti toi kirjeen Espanjasta. Minä jo luulin, että matkalippu vai mikä siinä on. Vaan eipä ollut.

   Oli vaimon Englannista tilaama Angie Scarr's Colour Book täynnä työohjeita kuvin varustettuina. Työohjeita tehdä, porkkanoita, kaalinpäitä, omenia, banaaneja, tomaatteja, ym. värikästä. Ja kaikki minikokoon massasta nukketaloihin rekvisiitaksi.


   Minulle kirje ja kirja oli osoitettu Mitenkä muuten, maksajallehan sen pitikin tulla.
   Pika pikaa luovutin sen kuitenkin perheemme pomolle; minit ja massat eivät ole minua varten, mutta mielenkiinnolla seuraan, millaisen innostuksen puuskan kirja vaimolle aiheuttaa.

   MATTI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti